#

Anna Ciraso Calí 

Equip EFI


https://orcid.org/0000-0002-4775-2563

Anna és diplomada en Ciències de l’Educació per la Università degli Studi di Padova (Itàlia), llicenciada en Pedagogia per la UAB, i màster en Metodologies del les Ciències del Comportament i de la Salut (UNED, UAM, UCM). Té experiència professional en l’educació no formal, sobre tot en educació ambiental i en tallers lúdics i expressius; i com a técnica d’educació, en suport escolar i a les famílies. Actualment, és técnica superior de recerca en el Departament de Teories de l’Educació i Pedagogia Social de la UAB, i professora associada del Departament MIDE de la UB. Està desenvolupant la seva tesis doctoral sobre patrons d’aprenentatge entre estudiants d’FP.
Com a investigadora, participa en projectes de recerca sobre avaluació de la transferència, formació contínua del professorat, formació professional inicial, i empoderament juvenil. És membre del Grup Interdisciplinar de Polítiques Educatives (GIPE).